Špenátové smoothie s kiwi a zdravými semínky

Špenát je jedním z nejvíce zelených druhů listové zeleniny, což znamená, že obsahuje mnoho chlorofylu a má tak schopnost zvýšit kvalitu našich červených krvinek. Mimo to chlorofyl také příznivě ovlivňuje obranyschopnost a má vliv i na regeneraci buněk a organismu celkově.Určitě tedy není na škodu si špenát občas do svého smoothie přidat. Navíc obsahuje i jiné důležité látky jako železo, měď, kyselina listová nebo vitamín K a především – chutná skvěle!
share-facebook

Špenát je jedním z nejvíce zelených druhů listové zeleniny, což znamená, že obsahuje mnoho chlorofylu a má tak schopnost zvýšit kvalitu našich červených krvinek. Mimo to chlorofyl také příznivě ovlivňuje obranyschopnost a má vliv i na regeneraci buněk a organismu celkově.

Určitě tedy není na škodu si špenát občas do svého smoothie přidat. Navíc obsahuje i jiné důležité látky jako železo, měď, kyselina listová nebo vitamín K a především – chutná skvěle!

Ingredience na 1 porci:

Blendea koupit

Postup:

Banán a kiwi si oloupeme, vložíme do mixéru a přidáme ostatní ingredience. Poté mixér zapneme a mixujeme dohladka. V případě, že je Vaše smoothie moc husté, přidejte ještě trošku vody. Hotové smoothie nakonec přelijeme do sklenice a ihned podáváme. Dobrou chuť!

špenátové smoothie se semínky

 

Zdravotní účinky použitých surovin:

  • Kiwi je mimořádně bohaté na vitamin C (jeden kus kiwi pokryje celou doporučenou denní dávku tohoto vitaminu) a obsahuje také meď, která spolu s vitaminem C napomáhá vstřebávání železa ve střevech. Mimo to kiwi obsahuje mnoho vlákniny a látky jako draslík, hořčík a železo, vitamin A, E a vitaminy skupiny B. Kiwi také patří mezi nejlepší ovocné zdroje kyseliny listové.
  • Chia semínka obsahují velké množství vápníku a jsou skvělým zdrojem omega-3 a omega-6 mastných kyselin. Mimo to jsou schopna stabilizovat hladinu cukru v krvi a pomáhají snížit hladinu cholesterolu. Jak asi víte, chia semínka také velmi snadno absorbují vodu a bobtnají, čímž nám dají pocit sytosti a ušetří nám tak zbytečné chutě na nezdravé potraviny.
  • Konopná semínka jsou jedním z nejlepších zdrojů rostlinných bílkovin, kterých obsahují v jedné lžíci celých 6 gramů. Dále mají skvěle vyvážený poměr omega-3 a omega-6 mastných kyselin a obsahují vitamíny A, B1, B2, B6, C a E. Mimo to posilují imunitu a pomáhají lidem trpícím kožními problémy, kardiovaskulárními onemocněními apod.
  • Blendea SUPERGREENS se skládá z mladého ječmene, pšenice, chlorelly a spiruliny. Tyto látky spolu v kombinaci tvoří skvělou směs, která Vám pomůže s trávením, detoxikací těla a dodá Vám přirozenou energii.

špenátové smoothie s kiwi a semínky

 

Připravte si i další zdravá smoothies…

pikantní smoothie na hubnutí

 

autor

    Karolina Ohlídalová

    O stravování a zdravé vaření jsem se však začala zajímat ve svých 15 letech, kdy jsem se stala vegankou. Sdílím své nápady na veganská jídla a snažím se tak inspirovat ostatní k rostlinnému stravování.

    Vaříme s Blendeou

    naše produkty pomáhají

    Snídaňové kokosové chrumky s oříšky a SUPERPROTEINEM Blendea

    25.06.2019

    Pokud máte rádi sladké snídaně, nejspíš občas neodoláte snídaňovým chrumkám. Možná vás ale nikdy nenapadlo, že si je můžete připravit celkem snadno sami doma. Se SUPERPROTEINEM získají navíc i zdraví prospěšné rostlinné bílkoviny a porci superpotravin!

    zobrazit celý recept

    Spirulinou zvýšíte sportovní výkon a spalování tuků, potvrzuje studie

    20.06.2019

    Spirulina je modrozelená sinice, která je bohatým zdrojem aminokyselin, minerálů, vitamínu C a vitamínu E. Spirulina má také antioxidační vlastnosti a bylo prokázáno, že chrání před oxidačním poškozením při cvičení. Nedávný výzkum potvrdil, že suplementace spiruliny zvyšuje výkon a oxidaci (neboli spalování) tuků. Únavový bod oddaluje o celých 24 %, oxidaci tuků zvyšuje o 10,9 […]

    zobrazit celý recept

    MSM uleví pacientům s osteoartrózou, potvrzují vědci

    18.06.2019

    Vědci potvrdili protizánětlivé účinky MSM (methylsulfonylmethan). Jess Halliday uvedla, že nová studie naznačuje, že MSM významně snižuje bolest u pacientů trpících osteoartrózou.

    zobrazit celý recept

    Bleskurychlý mugcake z vloček se SUPERPROTEINEM

    13.06.2019

    Chcete tip na výživnou a zdravou snídani či svačinu? Tak zkuste tento extra rychlý mugcake. Skvěle zasytí, je chutný a navíc plný bílkovin. Samotný mugcake: 1058 kJ/252 kcal – 22,6 g bílkovin, 30,4 g sacharidů, 3,3 g tuků, 10,5 g vlákniny Celý dozdobený mugcake včetně polevy: 1995 kJ/475 kcal

    zobrazit celý recept

    Kosmetika není vždy šetrná a bezpečná pro všechny typy pleti. Jaké mohou být negativní vlivy?

    11.06.2019

    RYCHLÝ TIP: Doma připravená kosmetika je čerstvá a bez škodlivých složek. Pro rozjasnění pleti vyzkoušejte osvěžující masku s Blendeou. 

    zobrazit celý recept

    Tvarohovo-jablečný, proteinový koláč s medem

    06.06.2019

    Hledáte zdravou svačinku anebo nápaditou snídani pro své děti? Tento recept bude doslova bavit vás i celou rodinu. Navíc, je nutričně vyvážený, takže se o svou štíhlou linii bát rozhodně nemusíte. Jeden kousek (1/12) má: 94 kcal, 1,3 g tuků, 11,5 g sacharidů a úžasných 9 g bílkovin.

    zobrazit celý recept

    6 vlivů kradoucích vlasům pevnost, lesk, objem a krásu. Jak je porazit?

    04.06.2019

    S našimi vlasy bychom neměli bojovat. Měly by být naší ozdobou, naší korunou. Ne vždy se nám ale podaří odejít z domu s dokonalou hřívou. Někdy nás vlastně problémy s vlasy mohou pěkně potrápit – ať už jde o vypadávání, lupy anebo zkrátka zničené pramínky a roztřepené konečky. Poradím vám, jak docílit zdravých a krásných vlasů i bez kadeřníka.

    zobrazit celý recept

    5 běžných, každodenních vlivů, které škodí pleti a dělají ji starší

    30.05.2019

    RYCHLÝ RECEPT NA ROZŇASJUÍCÍ MASKU s Blendeou, medem a jogurtem:

    zobrazit celý recept

    Proteinové RAW kuličky s vlašskými ořechy

    28.05.2019

    Není jednodušší druh cukroví než nepečené RAW kuličky. Základ můžete nechat vždy stejný a podle chuti přidat cokoliv. Rumové, kokosové, datlové nebo ořechové, jako já ty dnešní.

    zobrazit celý recept

    „Původně byl pro mě sport sprosté slovo,“ rozhovor s lektorkou jógy Šárkou Simonidesovou

    23.05.2019

    Hormonální jógu a její benefity jsme vám přiblížili už v našem minulém úspěšném článku, četli jste? Proto mě těší, že vám mohu přinést hodnotný a velmi výživný rozhovor se Šárkou Simonidesovou. Šárka je certifikovaná lektorka Hormonální jógové terapie dle Dinah Rodrigues a současně i akreditovanou jógy, jin jógy a lektorkou školy pánevního dna. V poutavém […]

    zobrazit celý recept